Regulamin
Interdyscyplinarnego Konkursu Z nurtem Wisłoki - poznajmy się
- Organizator: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku. Adres: Klecie 125; 39-230 Brzostek.
- Uczestnicy: uczniowie klas VI, VII i VIII szkół podstawowych
- Cele konkursu:
- uświadomienie wpływu warunków geograficznych na historię regionu i podkreślenie integracyjnego znaczenia Wisłoki dla społeczności lokalnej,
- popularyzacja wiedzy o miejscowościach położonych w dorzeczu Wisłoki,
- promocja edukacji ekologicznej,
- doskonalenie umiejętności gromadzenia materiałów na dany temat, twórczego myślenia, prezentacji talentów artystycznych, wystąpień publicznych.
- Zasady konkursu:
- Uczestnicy konkursu prezentują przed komisją materiał informacyjny o swojej miejscowości i istniejących w niej atrakcjach oraz działaniach proekologicznych, jakie podejmowane są w tym środowisku. Forma prezentacji jest dowolna. Mogą się na nią składać referaty, prezentacje multimedialne, piosenki, scenki teatralne, pokazy historyczne, rekonstrukcje wydarzeń, pokazy prac plastycznych, fotografii, wywiady z ciekawymi ludźmi, filmy, audycje radiowe, nagrania audio, itp. itd. Czas prezentacji danego zespołu do 10 minut.
- Oceniana będzie kreatywność w stworzeniu scenariusza prezentacji, zgodność z tematem, jakość przygotowanych elementów prezentacji, wykorzystanie przeznaczonego na prezentację czasu.
- Każda szkoła może zgłosić do konkursu 2 zespoły 3-5-cioosobowe.
- Prezentacje zespołów będzie oceniać komisja konkursowa powołana przez Dyrektora ZS w Brzostku.
- Zostaną przyznane nagrody za zajęcie I, II i III miejsca oraz dyplomy dla wszystkich uczestników konkursu i ich opiekunów.
- Nagrody zostaną wręczone w dniu konkursu.
- Terminarz:
Konkurs odbywa się w marcu. Dokładna data ogłaszana jest co najmniej na trzy miesiące przed konkursem.Rozdanie nagród w dniu konkursu.
Dodatkowe informacje:
Konkurs poprzedzony jest konferencją, w czasie której są wygłoszone przez profesjonalistów krótkie referaty dotyczące Wisłoki i jej wpływu na otoczenie w aspektach: ekologicznym, historycznym i gospodarczym.
Dodatkowych informacji o konkursie udziela Anna Hudyma tel. 14 6830 321.
Organizatorzy:
Anna Hudyma, Dorota Machaj
REGULAMIN
MIĘDZYSZKOLNEGO TURNIEJU COUNTER-STRIKE GLOBAL OFFENSIVE
O PUCHAR DYREKTORA SZKOŁY
1. Postanowienia ogólne
- Organizatorem Turnieju Counter-Strike Global Offensive o Puchar Dyrektora Szkoły (w skrócie Turnieju CS) jest Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku. Koordynatorami są: Małgorzata Batycka, Małgorzata Jop oraz Farhat Berrahal.
- Turniej CS jest przeznaczony dla uczniów klas ósmych szkoły podstawowej – maksymalnie dwóch uczniów z każdej szkoły. O udziale w Turnieju CS decyduje kolejność zgłoszeń.
- Każdy z uczestników Turnieju CS zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem oraz jego przestrzegania.
- Uczestnicy korzystają ze sprzętu przygotowanego przez organizatorów.
- Szkody powstałe na skutek celowego działania podlegające kosztom naprawy, pokrywa uczestnik.
- Szkoły zgłaszające uczniów do udziału w Turnieju CS zapewniają dojazd uczniom oraz sprawują opiekę nad uczniami podczas przejazdu oraz w trakcie trwania Turnieju CS.
2. Nagrody
- Pula nagród zostanie podana po zamknięciu zapisów. Nagrody zostaną wręczone w dniu konkursu.
3. System rozgrywek
- W Turnieju CS weźmie udział maksymalnie 16 uczniów (wg kolejności zgłoszeń).
4. Przebieg turnieju
Turniej CS zostanie rozegrany bez fazy grupowej - 16 uczniów zostanie rozlosowanych w drabince 1/8 Finału
- Mecze zostaną rozegrane systemem BO1 (mapa odrzucana będzie przez gracza). W półfinale i finale uczestnicy grają na trzech mapach w kolejności ustalonej przez obsługę techniczną BO3 (do dwóch wygranych).
Mapy na których rozgrywany jest turniej :
- Aim_map
- Aim_redline
- Aim_awp
- Szczegółowy harmonogram rozgrywanych meczy zostanie opublikowany zaraz przed rozpoczęciem.
- W przypadku remisu (15:15), rozgrywane są dogrywki po każdej ze stron w systemie MR3.
- Wszystkie zauważone błędy należy zgłaszać bezpośrednio do organizatorów przed rozpoczęciem rozgrywki.
5. Zawodnicy
- Gracz nie może zmieniać się z innym graczem w trakcie trwania rozgrywek.
- Zabrania się używania nazw graczy oraz opisów o wulgarnej treści.
- Używanie chatu w grze w celu zirytowania/obrażenia przeciwnika jest zabronione.
- Używanie wszelkich programów zapewniających jakąkolwiek przewagę w czasie gry jest zakazane.
- Jakiekolwiek programy czy modyfikacje zmieniające oryginalną wersję gry są zakazane.
- Wszelkie czynności mogące naruszyć prawa autorskie oraz majątkowe wydawcy gry są zakazane.
- Stosowanie wszelkich błędów w grze oraz błędów w projekcie map jest zakazane.
- Stosowanie innych sterowników graficznych, skryptów, itp., niż zainstalowane przez organizatora jest zakazane.
- Celowe oddanie meczu przeciwnikowi jest zabronione.
- Niesportowe zachowanie rozumiane jako wulgaryzmy, prowokowanie, zachowanie niezgodne z ogólnie rozumianymi normami społecznymi skierowane przeciwko innym uczestnikom i organizatorom Turnieju CS jest zabronione.
- Spóźnienie się na mecz skutkuje W/O.
6. Terminarz:
- Konkurs odbywa się podczas Dnia Otwartego Szkoły. Dokładna data ogłaszana jest co najmniej na dwa miesiące przed konkursem.
7. Postanowienia końcowe
- Organizator dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu Turnieju CS.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy z przeprowadzeniem Turnieju CS, jeżeli nastąpiły one na skutek zdarzeń niezależnych od Organizatora oraz zdarzeń, których nie mógł przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie Turnieju CS.
- Wszelkie kwestie sporne nie ujęte w regulaminie rozstrzygają organizator oraz administrator, którzy mogą, lecz nie muszą, uwzględnić opinie graczy.
- Gracz po stawiennictwie się w dniu rozpoczęcia Turnieju CS zgłasza swoją gotowość i tylko zgłoszony zawodnik ma prawo reprezentować się przed organizatorem i administratorem Turnieju CS.
Regulamin
Turnieju Piłki Nożnej Halowej o Puchar Dyrektora Szkoły
- Organizator: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku.
- Uczestnicy: uczniowie szkół podstawowych.
- Cele konkursu: propagowanie piłki nożnej wśród młodzieży.
- Zasady konkursu:
- Rozgrywki będą odbywały się według przepisów piłki nożnej halowej (organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmian w przepisach, które będą dostosowane do charakteru turnieju).
- Drużyny pięcioosobowe: bramkarz + czterech zawodników w polu.
- Drużyna powinna liczyć do ośmiu zawodników.
- Zespoły powinny występować w jednolitych strojach z numerami.
- Obowiązuje obuwie sportowe przeznaczone do gry na halach sportowych.
- System rozgrywek będzie zależny od ilości zgłoszonych zespołów i zostanie podany w dniu zawodów.
- Terminarz: marzec, kwiecień.
- Dodatkowe informacje:
- Każda drużyna musi mieć przy sobie aktualne badania lekarskie zezwalające na udział w zawodach sportowych oraz kartę zgłoszenia.
- Organizatorzy: Wojciech Bonarek, Bogdan Stelmach.
Regulamin
Turnieju Tenisa Stołowego o Puchar Dyrektora Szkoły
- Organizator: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku.
- Uczestnicy: uczniowie szkół podstawowych.
- Cele konkursu: propagowanie tenisa stołowego wśród młodzieży.
- Zasady konkursu:
- Szkołę może reprezentować do 4 zawodników. Nie będzie podziału na „chłopcy i dziewczyny”.
- Turniej rozegrany zostanie systemem do dwóch przegranych spotkań.
- Zwycięstwo zapewni suma punktów wszystkich zawodników biorących udział w turnieju z danej szkoły. Punktacja za pierwsze miejsce 10 punktów, za drugie 9 punktów itd.
- Turniej zostanie rozegrany piłeczkami celuloidowymi zapewnionymi przez organizatora.
- Obowiązują przepisy PZTS.
- Terminarz: listopad, grudzień.
- Dodatkowe informacje:
- Obowiązuje strój sportowy i własna rakietka.
- Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie w sekretariacie szkoły tel. 146830321
- Organizatorzy: Wojciech Bonarek, Bogdan Stelmach.
Regulamin
Międzyszkolnego Konkursu Piosenki Religijnej
- Konkurs Piosenki Religijnej jest organizowany przez Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku i przeznaczony jest dla uczniów klas VII i VIII Szkół Podstawowych.
- Celem konkursu jest:
- Budzenie i rozwijanie pasji muzycznych wśród młodzieży
- Promocja młodzieżowej twórczości
- Możliwość porównania swoich umiejętności i zdolności artystycznych z możliwościami innych uczniów
- Rozwijanie wiedzy religijnej poprzez edukację muzyczną
3. Zasady uczestnictwa:
- Każda szkoła może zgłosić 1 solistę i 1 zespół (zespół może liczyć najwyżej 5 osób)
- Uczestnicy przygotują jedną piosenkę w języku polskim o tematyce religijnej. Dopuszcza się podkład muzyczny (pół playback) z płyt CD-audio lub akompaniament na żywo
- Prezentacje będą oceniane w kategorii:
- soliści
- zespoły wokalno-instrumentalne (maksymalnie 5 osób)
Przez solistę rozumie się wykonawcę, który sam wykonuje utwór i sam sobie akompaniuje. Organizatorzy zezwalają, aby soliście akompaniowała osoba grająca na instrumencie, jednak w przypadku wygranej, nagrodę otrzymuje tylko solista.
W konkursie uczestniczą Szkoły, które prześlą zgłoszenie w określonym terminie na adres szkoły: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku, Klecie 125, 39 – 230 Brzostek.
- Przebieg konkursu:
- Konkurs będzie przeprowadzony przez Komisję Szkolną, powołaną przez Dyrektora Szkoły w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku
- Organizator jest zobowiązany do zapewnienia wszystkim uczestnikom warunków umożliwiających wykonanie swojego programu artystycznego, nie zapewnia jednak instrumentów muzycznych.
- Każdy występ będzie oceniać komisja konkursowa, powołana przez organizatorów.
- Ocenie podlegają: dobór repertuaru, warunki wokalne, interpretacje i ogólny wyraz artystyczny
- Zwycięzcy obydwu kategorii otrzymują atrakcyjne nagrody.